Konkurs Foto - Reaktywacja

Prawdopodobnie nie ma tematu, którego nie da się tutaj poruszyć.
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

Moi Drodzy,

Po wielomiesięcznej przerwie pragnę ogłosić rezurekcję konkursu :-) .
Z nowym bagażem doświadczeń, po wakacyjnych wyprawach zapewne posiadacie w swojej kolekcji mnóstwo nowych zdjęć. Radzi bylibyśmy je zobaczyć ;-). Z naszej strony obiecujemy dotrzymywać terminów kolejnych edycji i doprowadzić wszystko do szczęśliwego końca, zwieńczonego kalendarzem na rok 2011.

Ale dość tego pitu-pitu. Czas na konkrety.
Temat tej edycji toZima w Górach

Prawda, że oryginalnie 8-) ?

Zdjęcia przesyłajcie proszę pod adres
zesene@wp.pl
do dnia 20 lutego
Głosowanie ruszy dnia 21 lutego i będzie trwało do końca miesiąca.

Łapać więc za aparaty, wertować bazy danych i przysyłać zdjęcia :-)
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: Basia Skompska »

Mam pytanko: czy jest jakiś limit w liczbie zdjęć, które można zgłosić do konkursu?


Druhna
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

Maksymalnie trzy zdjęcia, droga Druhno.

w Ramach przypomnienia najważniejsze założenia konkursu :


:idea: Każda Edycja ma swój temat
:idea: Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 3 zdjęcia do jednej Edycji Konkursu
:idea: Można zgłaszać zdjęcie wielokrotnie o ile nie wygrało w żadnej z poprzednich Edycji
:idea: Zdjęcia powinny mieć minimalną rozdzielczość 2000pxl x 3000 pxl
:idea: Zdjęcia należy przesyłać na adres koordynatora Konkursu: zesene@wp.pl z dopiskiem „Konkurs fotograficzny"
:idea: Wszelkie informacje (temat Edycji, dokładny harmonogram, a późnij głosowanie i wyniki) będą publikowane na internetowym Forum Klubu
:idea: Głosować mogą tylko zarejestrowani użytkownicy

Szczegółowy regulamin zamieszczę jutro w godzinach porannych.
fractalface
Posty: 64
Rejestracja: 2008-11-11, 04:19
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: fractalface »

ale fajosko! :)
proponowałbym jednak może - nadsyłanie 1 zdjęcia od 1 osoby na 1 edycję. Tak chyba będzie najsensowniej i zmusi to też uczestników do sensownej selekcji a nie wszystko na huuraaaaaaaa :p
Awatar użytkownika
Litrowy
Posty: 375
Rejestracja: 2007-04-12, 15:20

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: Litrowy »

3 zdjęcia na jedną edycję to jeszcze chyba nie takie hurra.

Mnie co innego zastanawia. O ile dobrze zrozumiałem, zgłaszać do 20 lutego można zdjęcia, z których jedno ma się pojawić w kalendarzu jako styczeń. Tak więc zdjęcie grudzień będzie można zgłaszać do 20 stycznia 2011, do końca miesiąca głosowanie. Zatem będzie komplet zdjęć na koniec stycznia 2011, zanim się wydrukuje kalendarze będzie pewno połowa jak nie koniec lutego...
A co ja zrobię przez 2 miechy bez kalendarza?
Kto nie ma brzucha ten kiepsko
A góry to do niczego są.
Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 350
Rejestracja: 2007-03-30, 14:45

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: Wojtek »

Przydaloby sie chyba jakies uszczegolowienie zasad, zwlaszcza gdyby konkurs mial byc traktowany jako reanimacja/kontynuacja poprzednika sprzed roku. Bo jesli faktycznie to bedzie kontynuacja, to kilka gotowych fotek juz jest do wykorzystania - mowie, oczywiscie, o zwyciezcach tych 3-4 edycji, ktore sie odbyly. I wtedy zdazylibysmy z kalendarzem na Nowy Rok.

Inna sprawa jest taka, ze kalendarz 12-miesieczny, ale robiony z przesunieciem (np. luty 2011-styczen 2012) powinien byc sporo tanszy niz taki normalny (styczen-grudzien) - bo wszyscy chca miec kalendarz na Nowy Rok. Moze my nie musimy? Moze w ogole nalezaloby pomyslec o kalendarzu wydawanym w cyklu "kursowym", czyli pazdziernik-wrzesien?

A 3 zdjecia od jednego uczestnika to wcale nie jest duzo.

W.
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

Do Litrowego - Pan się na zapas nie martwi, zrobimy tak, żeby każdy był zadowolony i posiadał kalendarz od klubowej Wigilii ;-)

Wojtku - jak napisałem kilka postów wyżej, regulamin będzie wrzucony od jutrzejszego poranka, i będzie w założeniach bardzo bliski dotychczasowemu. I tak - wykorzystujemy zdjęcia ze wcześniejszych edycji.
Awatar użytkownika
Maciej Egermeier
Posty: 379
Rejestracja: 2007-03-28, 13:51
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: Maciej Egermeier »

Juppi.
Fajnie, że to ożyło.
Maciek
Lej, lej się chmieeeelu, nieś muzyką po bukowym leeeeesie....
Wdrożenia Google Apps Mindjet MindManager
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

Regulamin Konkursu Fotograficznego SKG 2009
I Postanowienia ogólne 1. Konkurs Fotograficzny SKG 2009 (zwany dalej Konkursem) organizowany jest przez Stowarzyszenie Studencki Klub Górski.

2. Konkurs składa się z 12 comiesięcznych Edycji.

3. Celem Konkursu jest wyłonienie 12 zdjęć, które zostaną wykorzystane do stworzenia Kalendarza SKG na rok 2011

4. Za przeprowadzenie Konkursu odpowiada wyłoniony przez Zarząd SKG koordynator Konkursu.

II Harmonogram Konkursu 1. Każda Edycja Konkursu składać się będzie z poniższych etapów:
a) ogłoszenie tematu Edycji
b) zgłaszanie zdjęć
c) głosowanie na najlepsze zdjęcie
d) ogłoszenie wyników

2. Temat Edycji będzie ogłaszany indywidualnie dla każdego miesiąca każdego miesiąca.

3. Zgłaszanie zdjęć odbywać się będzie indywiduanie dla każdego miesiąca

4. Każdorazowo będzie podawana dokładna data zakończenia głosowania.

5. Niezwłocznie po zakończeniu głosowania koordynator Konkursu poda wyniki Edycji Konkursu.

6. Harmonogram Konkursu może ulec zmianie.
III Zasady Konkursu §.1 Uczestnicy Konkursu 1. Uczestnikiem Konkursu staje się każdy kto w regulaminowym terminie nadeśle swoje zdjęcia do koordynatora Konkursu.

2. Nadsyłając zdjęcie uczestnik zaświadcza, że wykonał je samodzielnie.

3. Nadsyłając zdjęcie uczestnik zaświadcza, że przeczytał i zaakceptował zapisy niniejszego Regulaminu.

4. Nadsyłając zdjęcie uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie zdjęć w Kalendarzu SKG na 2011 rok.
§.2 Zdjęcia 1. Do Konkursu dopuszczane będą zdjęcia o minimalnej rozdzielczości 2000px x 3000px.

§.3 Zgłaszanie zdjęć 1. Zdjęcia należy przesyłać drogą mailową na adres koordynatora Konkursu z tytułem „Konkurs Fotograficzny". Należy przy tym podać swoje imię i nazwisko.

2. Do każdej Edycji Konkursu można nadesłać maksymalnie 3 zdjęcia.

3. Jedno zdjęcie można zgłosić do wielu Edycji Konkursu, o ile dane zdjęcie nie wygrało w
żadnej z poprzednich Edycji.
§.4 Głosowanie 1. Głosowanie odbywać się będzie na internetowym Forum Klubowym.

2. W momencie rozpoczęcia głosowania będzie podawana dokładna data jego zakończenia.

5. Zdjęcia będą umieszczane na Forum niezwłocznie po zakończeniu etapu zgłaszania zdjęć.

6. Zdjęcia będą ponumerowane, a ich autorzy nie będą znani podczas głosowania.

7. Do głosowania będą dopuszczane wszystkie nadesłane zdjęcia spełniające poniższe warunki:

a) przesłane terminowo
b) z zachowaniem limitu 3 zdjęć na Uczestnika
c) nie zawierające treści uznawanych za obraźliwe bądź niecenzuralne.

8. W głosowaniu mogą brać udział wszyscy zarejestrowani użytkownicy Forum.

9. Wygrywa zdjęcie, na które zostanie oddanych najwięcej głosów.

10. W przypadku równej liczby głosów koordynator Konkursu zarządzi trzydniową dogrywkę.
§.5 Wyniki Edycji 1. Wyniki Edycji będą podawane niezwłocznie po zakończeniu głosowania.

2. Z uwagi na możliwość wielokrotnego zgłaszania tych samych zdjęć do wiadomości będą podawane tylko informacje dotyczące zwycięskiego zdjęcia.
§.6 Kalendarz SKG na 2011 rok 1. Kalendarz SKG na 2011 rok zawierać będzie zwycięskie zdjęcia poszczególnych Edycji Konkursu.

2. Cena Kalendarza zawierać będzie wyłącznie koszty produkcji Kalendarza. SKG i autorzy zdjęć nie będą czerpać zysków ze sprzedaży Kalendarza.
IV Postanowienia końcowe 1. Wszelkie sprawy nieuregulowane w niniejszym Regulaminie i interpretacja niniejszego Regulaminu należą do koordynatora Konkursu.
2. Od decyzji koordynatora można się odwołać w ciągu 7 dni do Zarządu SKG.

3. Decyzja Zarządu jest ostateczna.

4. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na klubowej stronie internetowej.
Ostatnio zmieniony 2010-02-02, 15:27 przez YETI, łącznie zmieniany 1 raz.
Michal Pluta
Posty: 698
Rejestracja: 2008-11-14, 15:04

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: Michal Pluta »

W artykule III, §.4, punkcie 7, należałoby dopisać podpunkt d) zgodne z tematem Edycji
i przy okazji w artykule I, punkt 5 - regulamin może ulec zmianie.
"Tak to się robi w Szczecinie"
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

Drogi Michale,

Założyłem, być może błędnie, że osoby biorące udział w konkursie są na tyle inteligentne, żeby nie nadsyłać zdjęć wielbłądów na tle piramid w Gizie, gdy tematem jest np. "Zima w Górach". 8-)

A zmiana regulaminu w trakcie gdy ludzie nadsyłają już zdjęcia, byłaby w stosunku do nich niezbyt fair. Korekta w przepisach będzie ostatecznością.
Maćko Wećko
Posty: 237
Rejestracja: 2008-10-16, 10:01

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: Maćko Wećko »

To ja trochę technicznie pomarudzę.
YETI pisze:§.2 Zdjęcia 1. Do Konkursu dopuszczane będą zdjęcia o minimalnej rozdzielczości 2000dpi x 3000dpi.
dpi to rozdzielczość, którą ustala się w momencie druku lub skanu obrazów. Myślę że chodziło o 2000px x 3000px :)
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

Tak Maćku, chodzi o piksele (tak jak napisałem w pierwszym poście) - dziękuję za wychwycenie drukarskiego "Chochlika" , rychło poprawię ;-)
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

Po pasjonującym finiszu ostatniego konkursu czas na nową - mam nadzieję nie mniej pasjonującą -edycję.

A imię jej to :

Roztopy i pierwsze znaki górskiej wiosny



Zdjęcia przesyłajcie proszę pod adres
zesene@wp.pl
do dnia 17 marca
Głosowanie ruszy dnia 18 marca i będzie trwało do końca miesiąca.

Zapraszamy do udziału w konkursie !
"Introduce a little anarchy, you upset the established order, and everything becomes chaos. I am an agent of chaos. And you know the thing about chaos, Harvey? It’s fair."
Joker
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Konkurs Foto - Reaktywacja

Post autor: YETI »

No dobra, rozumiem, że w tym roku roztopy jeszcze nie nastąpiły, ale sądzę, że w swoich foto archiwach posiadacie jakoweś zdjęcia wykonane w ubiegłych latach (zimach? wiosnach?) z ww. tematyki 8-)

Termin nadsyłania zdjęć mija za 8 dni.
ODPOWIEDZ