Nie no słuchajcie, naprawdę fajnie być kierownikiem takiej prężnej ekipy.
Asiu, Moniko - super, że ogarnęłyście ten nocleg - będzie można zorganizować wypasioną ogniskowo-grillową zabawę w sobotni wieczór
Mateusz, Yeti - jutro pogadamy o plakatach, jeśli możecie to weźcie te szkice i projekty z zeszłych lat.
A oto kilka najnowszych doniesień z frontu autokarówkowego:

Paweł przesłał mi ostateczną trasę. Na samym dole tego posta jest link. Balonikami zaznaczone są miejsca które obowiązakowo musimy odwiedzić

za tydzień w środę jest oficjalne spotkanie z Pawłem i Tomkiem, na którym będziemy dzielić trasę między siebie. Do tego czasu musimy stworzyć harmonogram - co zwiedzamy którego dnia, w jakiej kolejności, gdzie jemy, śpimy, czy drogi którymi chcemy jechać są przejezdne, czy obiekty które chcemy zwiedzać są otwarte itd.
Harmonogram ten musimy przesłać do poniedziałku (22.03). Wydaje mi się, że najłatwiej będzie wybrać zespół, który zajmie się jego ułożeniem, bo nie ma sensu siedzieć nad nim w 20 osób, z których każda będzie miała swoją wizję. Przemyślcie do jutra czy chcielibyście włączyć się w pracę tego zespołu. Sama chętnie pomogę, jeśli chętnych nie będzie zbyt wielu.

z racji tego, że musimy się podzielić zadaniami związanymi z harmonogramem, omówić sprawę plakatów i transportu, a także uzupełnić listę uczestników autokarówki, proponuję spotkać się na chwilę jutro po wykładzie- tzn te osoby, które mogą.

zapowiada się świetny wyjazd!!
o oto link do trasy
http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s ... 9&t=h&z=10
Pozdrawiam!!!
Druhna B