Przejście letnie
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2011-10-27, 07:55
Przejście letnie
Witajcie,
w imieniu Komisji Szkoleń informuję, że w tym roku przejście letnie odbędzie się w sierpniu i będzie krótsze (potrwa tydzień)
Przejście rozpocznie się 18, a zakończy 24 sierpnia.
Chętnych do udziały w przejściu prosimy o deklarowanie się na forum w tym wątku i załatwianie sobie paszportu (jeśli ktoś go nie posiada).
Pozdrawiam,
Jędrek
w imieniu Komisji Szkoleń informuję, że w tym roku przejście letnie odbędzie się w sierpniu i będzie krótsze (potrwa tydzień)
Przejście rozpocznie się 18, a zakończy 24 sierpnia.
Chętnych do udziały w przejściu prosimy o deklarowanie się na forum w tym wątku i załatwianie sobie paszportu (jeśli ktoś go nie posiada).
Pozdrawiam,
Jędrek
Re: Przejście letnie
Melduje się.
Grzesiek B.
Grzesiek B.
Re: Przejście letnie
Też się wstępnie melduję, ale dopiero pod koniec przyszłego tygodnia będę wiedziała czy na pewno mogę jechać.
Ola Kołodziejczyk
Ola Kołodziejczyk
Re: Przejście letnie
Kiedy będą jakieś szczegóły? Może chociaż instruktor się ujawni?
Przejście letnie jest wyjazdem otwartym, więc przydały by się podstawowe informacje.
Przejście letnie jest wyjazdem otwartym, więc przydały by się podstawowe informacje.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-07-08, 18:42
Re: Przejście letnie
Ja oczywiście jadę.
Pozdrawiam,
Marek Paleski
Pozdrawiam,
Marek Paleski
Re: Przejście letnie
Dobra, okazało się, że nie muszę jednak czekać aż tyle, żeby wiedzieć - jadę na pewno
Ola K.
Ola K.
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2011-10-27, 07:55
Re: Przejście letnie
Szczegóły będą w przyszłym tygodniu. Na razie próbujemy ustalić, kto chce i może jechać.
Pisałem wczoraj maila do wszystkich kursantów, ale gdyby ktoś, kto czyta tego posta miał kontakt z potencjalnymi zainteresowanymi, przypomnijcie im proszę o tej sprawie i zachęćcie do szybkiego deklarowania w wątku swojego udziału.
Pisałem wczoraj maila do wszystkich kursantów, ale gdyby ktoś, kto czyta tego posta miał kontakt z potencjalnymi zainteresowanymi, przypomnijcie im proszę o tej sprawie i zachęćcie do szybkiego deklarowania w wątku swojego udziału.
Re: Przejście letnie
i Ja bym chciał jechać jako walet
Re: Przejście letnie
Ja tez bym sie wybral ale bedzie troche problemu z racji naszej wyprawy...wypadaloby ze prosto z niej udalbym sie na miejsce...ale jesli pomozecie to damy rade.Pomozecie?
No pain no gain wiec...napieramy...
- iznowuczarnecka
- Posty: 52
- Rejestracja: 2011-10-23, 15:20
Re: Przejście letnie
Ja bym chciała jechać jako waletka, ale jak już napisał Michał, moglibyśmy (?) dojechać na miejsce Jeżeli tylko się zgodzicie, to zrobimy wszystko żeby ogarnąć logistycznie zakupy po drodze (kupimy rosyjskie i gruzińskie specjały). Prosimy o wyrozumiałość, ale postaramy się włączyć jak najwięcej w przygotowania (niestety w niedzielę już wybywamy).
Re: Przejście letnie
Uprzejmie informuję, że Maciek Warchałowski także chciałby dołączyć do nas jako walet i poprosił żebym go zgłosiła. Niniejszym zgłaszam
Magda, Michał - POMOŻEMY!
Magda, Michał - POMOŻEMY!
Re: Przejście letnie
Wstępnie się zgłaszam.
Piotr G.
Piotr G.
Re: Przejście letnie
Drodzy kursanci,
Niniejszym garść informacji odnośnie przejścia letniego. Przejście poprowadzę ja, a odbędzie się ono w Rumunii. Niemniej jednak posiadać paszport bezwzględnie należy, więc jeśli ktoś nie ma to jest jeszcze czas na zdobycie upragnionego dokumentu.
Gorąco zachęcam do wzięcia udziału wszystkich uprawnionych do podchodzenia do tego egzaminu, zarówno tegorocznych kursantów jak i wszelkie spady. Na chwilę obecną widzę, że zainteresowane w charakterze kursanta są następujące osobniki:
1) Bokota Grzegorz
2) Głowacki Piotr
3) Kocot Paulina
4) Kołodziejczyk Ola
5) Paczesny Janusz
6) Paleski Marek
7) Stachura Michał
Wangrat Michał
Na zgłoszenia od kursantów czekam jeszcze do końca tygodnia, tj do 20 lipca.
Odnośnie waletów – wyjazd jest oczywiście otwarty na Waszą obecność, ale o wszystkim decydują organizatorzy – kursanci. Dajmy im zatem nieco czasu żeby mogli się przygotować
W kwestii organizacyjnej – przypuszczam że trudno będzie zorganizować spotkanie w najbliższych dniach tak, aby wszystkim pasowało. Mamy już XXI wiek i wiele rzeczy można załatwić zdalnie, co podejrzewam jest na rękę Wam wszystkim. Ale oznacza to z waszej strony konieczność zdyscyplinowanej i sprawnej współpracy. Liczę na Wasze zaangażowanie i podejście na serio do kwestii organizacyjnych, odpowiadanie na pytania/maile, wykonywanie zadań, przestrzeganie deadlinów i dobrą komunikację. Przejście letnie, podobnie jak autokarówka, jest w całości organizowane przez Was, więc tylko i wyłącznie od Was zależy powodzenie przedsięwzięcia. Jeżeli jednak zależy Wam na spotkaniu to oczywiście nie ma przeszkód – dajcie znać.
Odnośnie specyfiki wyjazdu, kryteriów oceny, oczekiwań – wkrótce umieszczę więcej informacji.
A teraz z zagadnień praktycznych:
wyjazd w niedzielę, 17 sierpnia po południu;
powrót w środę, 27 sierpnia, najpóźniej wieczorem
miejsce: Bukowina, Muntii Rarau-Giumalau, Muntii Bistritei
zarys trasy:
dzień pierwszy: organizacja dnia krajoznawczego: Manastirea Humorului, Gura Humorului, Voronet, Campulung Moldovenesc
dni kolejne: treking (wyjście w góry najpóźniej 20 sierpnia rano): Vf Rarau – Vf Giumalau – Cabana Zugreni (przełom Bystrzycy) – Brosteni – Vf Arsita Rea – Vf Gainei – Vf Budacului – Vf Muncelului – Vf Luparia – Vf Vamanu - Dragoiasa
Zadania do wykonania wraz z terminami przesłania gotowych, kompletnych propozycji (do konsultacji). Oczywiście im szybciej będziecie przesyłać Wasze propozycje tym sprawniej będziemy się organizować. Podzielcie między siebie zadania i dajcie mi znać kto jest za co odpowiedzialny.
1) Jadłospis – 2 osoby, do 28 lipca
2) dojazd z Warszawy, do 24 lipca
3) powrót, do 24 lipca
4) formalności związane z przekraczaniem granicy, pobytem i wędrowaniem po górach. Opieka medyczna oraz zasady ratownictwa górskiego, ubezpieczenie, do 28 lipca
5) sprzęt wspólny, język, do 28 lipca
6) skarbnik wyjazdu
7) promocja i rekrutacja uczestników
ad 1) planujemy 6 pełnych dni górskich. Zakładamy brak możliwości uzupełniania stanów w trakcie wyjazdu. Proszę o przygotowanie menu: co dokładnie jemy każdego dnia oraz jakie składniki w jakich ilościach będą potrzebne w przeliczeniu na jedną osobę.
ad 2) najwcześniej w niedzielę po 15h00, liczymy na tani i pewny środek transportu, naszym celem jest dojechać do Bukowiny w czasie poniżej 24h i w cenie poniżej 220zł. Propozycja dojazdu uwzględnia także dokładne ceny oraz możliwości rezerwacji biletów
ad 3) 27 sierpnia, najpóźniej wieczorem powrót do Warszawy
ad 5) co bierzemy ze sobą i w jakiej ilości, kto to bierze. Przygotowanie zestawu podstawowych słów i mini-rozmówek, szczególnie użytecznych w trakcie wyprawy w góry oraz transportu i zwiedzania
ad 6) zbiera informacje od innych kursantów przygotowujących wyjazd i ustala kosztorys, szacuje ile należy zebrać kasy i w jakich walutach, monitoruje wspólne wydatki w okresie wyjazdu
ad 7) koordynuje promowanie wyjazdu, kontakt z potencjalnymi uczestnikami itp.
Kompletna oferta wyjazdu powinna być gotowa najpóźniej do końca lipca, a intensywna promocja zacząć się 1 sierpnia.
Do 14 sierpnia mamy zamkniętą listę uczestników wraz z wpłatami zaliczek.
Udział waletów jest obowiązkowy, więc musicie ich jakoś zainteresować i dać szansę dowiedzieć się o wyjeździe.
Zalecam intensywne studiowanie skryptu z metodyki, a także odświeżenie wiedzy z wykładów z metodyki przewodnickiej. Znajdziecie tam wiele informacji przydatnych do organizacji wyprawy
Zasadniczo nie ma mnie w Warszawie i nie mam dostępu do Internetu, więc na pytania wysłane mailem będę odpowiadał z dużym opóźnieniem. Gotowe propozycje proszę wysyłać na mój adres mailowy, zaś w przypadku jakichkolwiek pytań dzwońcie do mnie, chętnie doradzę.
pawel.marciniak (małpa) skg.uw.edu.pl
502 852 445
Niniejszym garść informacji odnośnie przejścia letniego. Przejście poprowadzę ja, a odbędzie się ono w Rumunii. Niemniej jednak posiadać paszport bezwzględnie należy, więc jeśli ktoś nie ma to jest jeszcze czas na zdobycie upragnionego dokumentu.
Gorąco zachęcam do wzięcia udziału wszystkich uprawnionych do podchodzenia do tego egzaminu, zarówno tegorocznych kursantów jak i wszelkie spady. Na chwilę obecną widzę, że zainteresowane w charakterze kursanta są następujące osobniki:
1) Bokota Grzegorz
2) Głowacki Piotr
3) Kocot Paulina
4) Kołodziejczyk Ola
5) Paczesny Janusz
6) Paleski Marek
7) Stachura Michał
Wangrat Michał
Na zgłoszenia od kursantów czekam jeszcze do końca tygodnia, tj do 20 lipca.
Odnośnie waletów – wyjazd jest oczywiście otwarty na Waszą obecność, ale o wszystkim decydują organizatorzy – kursanci. Dajmy im zatem nieco czasu żeby mogli się przygotować
W kwestii organizacyjnej – przypuszczam że trudno będzie zorganizować spotkanie w najbliższych dniach tak, aby wszystkim pasowało. Mamy już XXI wiek i wiele rzeczy można załatwić zdalnie, co podejrzewam jest na rękę Wam wszystkim. Ale oznacza to z waszej strony konieczność zdyscyplinowanej i sprawnej współpracy. Liczę na Wasze zaangażowanie i podejście na serio do kwestii organizacyjnych, odpowiadanie na pytania/maile, wykonywanie zadań, przestrzeganie deadlinów i dobrą komunikację. Przejście letnie, podobnie jak autokarówka, jest w całości organizowane przez Was, więc tylko i wyłącznie od Was zależy powodzenie przedsięwzięcia. Jeżeli jednak zależy Wam na spotkaniu to oczywiście nie ma przeszkód – dajcie znać.
Odnośnie specyfiki wyjazdu, kryteriów oceny, oczekiwań – wkrótce umieszczę więcej informacji.
A teraz z zagadnień praktycznych:
wyjazd w niedzielę, 17 sierpnia po południu;
powrót w środę, 27 sierpnia, najpóźniej wieczorem
miejsce: Bukowina, Muntii Rarau-Giumalau, Muntii Bistritei
zarys trasy:
dzień pierwszy: organizacja dnia krajoznawczego: Manastirea Humorului, Gura Humorului, Voronet, Campulung Moldovenesc
dni kolejne: treking (wyjście w góry najpóźniej 20 sierpnia rano): Vf Rarau – Vf Giumalau – Cabana Zugreni (przełom Bystrzycy) – Brosteni – Vf Arsita Rea – Vf Gainei – Vf Budacului – Vf Muncelului – Vf Luparia – Vf Vamanu - Dragoiasa
Zadania do wykonania wraz z terminami przesłania gotowych, kompletnych propozycji (do konsultacji). Oczywiście im szybciej będziecie przesyłać Wasze propozycje tym sprawniej będziemy się organizować. Podzielcie między siebie zadania i dajcie mi znać kto jest za co odpowiedzialny.
1) Jadłospis – 2 osoby, do 28 lipca
2) dojazd z Warszawy, do 24 lipca
3) powrót, do 24 lipca
4) formalności związane z przekraczaniem granicy, pobytem i wędrowaniem po górach. Opieka medyczna oraz zasady ratownictwa górskiego, ubezpieczenie, do 28 lipca
5) sprzęt wspólny, język, do 28 lipca
6) skarbnik wyjazdu
7) promocja i rekrutacja uczestników
ad 1) planujemy 6 pełnych dni górskich. Zakładamy brak możliwości uzupełniania stanów w trakcie wyjazdu. Proszę o przygotowanie menu: co dokładnie jemy każdego dnia oraz jakie składniki w jakich ilościach będą potrzebne w przeliczeniu na jedną osobę.
ad 2) najwcześniej w niedzielę po 15h00, liczymy na tani i pewny środek transportu, naszym celem jest dojechać do Bukowiny w czasie poniżej 24h i w cenie poniżej 220zł. Propozycja dojazdu uwzględnia także dokładne ceny oraz możliwości rezerwacji biletów
ad 3) 27 sierpnia, najpóźniej wieczorem powrót do Warszawy
ad 5) co bierzemy ze sobą i w jakiej ilości, kto to bierze. Przygotowanie zestawu podstawowych słów i mini-rozmówek, szczególnie użytecznych w trakcie wyprawy w góry oraz transportu i zwiedzania
ad 6) zbiera informacje od innych kursantów przygotowujących wyjazd i ustala kosztorys, szacuje ile należy zebrać kasy i w jakich walutach, monitoruje wspólne wydatki w okresie wyjazdu
ad 7) koordynuje promowanie wyjazdu, kontakt z potencjalnymi uczestnikami itp.
Kompletna oferta wyjazdu powinna być gotowa najpóźniej do końca lipca, a intensywna promocja zacząć się 1 sierpnia.
Do 14 sierpnia mamy zamkniętą listę uczestników wraz z wpłatami zaliczek.
Udział waletów jest obowiązkowy, więc musicie ich jakoś zainteresować i dać szansę dowiedzieć się o wyjeździe.
Zalecam intensywne studiowanie skryptu z metodyki, a także odświeżenie wiedzy z wykładów z metodyki przewodnickiej. Znajdziecie tam wiele informacji przydatnych do organizacji wyprawy
Zasadniczo nie ma mnie w Warszawie i nie mam dostępu do Internetu, więc na pytania wysłane mailem będę odpowiadał z dużym opóźnieniem. Gotowe propozycje proszę wysyłać na mój adres mailowy, zaś w przypadku jakichkolwiek pytań dzwońcie do mnie, chętnie doradzę.
pawel.marciniak (małpa) skg.uw.edu.pl
502 852 445