Autokarówka - wątek organizacyjny

Prawdopodobnie nie ma tematu, którego nie da się tutaj poruszyć.
Maćko Wećko
Posty: 237
Rejestracja: 2008-10-16, 10:01

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Maćko Wećko »

meg pisze:ej śpiewnik jest mój i go nie oddam ;P Przyjme jednak każde wsparcie w jego realizacji :)
Mogę Ci pomóc w kwestii technicznej (skład, przygotowanie do druku), jeśli nie masz osoby za to odpowiedzialnej ;).
Magdalena
Posty: 35
Rejestracja: 2008-11-08, 14:34

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Magdalena »

W sobotę zapraszam na frisbee ok 12-13 na pole mokotowskie obok baru Lolek, a potem na 15 na WMIM, ul. Banacha 2a, wejście od Pasteura, pok 3210 - będziemy układać dokładny plan autokarówki.

Kto jest chętny na granie we frisbee, niech się wpisze na listę.
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

Kilka informacji z wczorajszego spotkania:

Tak jak napisała Magda, w najbliższą sobotę, o 15 odbędzie się spotkanie harmo-teamu.
Zapraszamy wszystkich, którzy chcą kreować autokarówkową rzeczywistość ;-)

Zakładamy, że jedziemy pociągiem do Rzeszowa, a stamtąd, już autokarem ruszamy na podbój pogórza.
Karol składa wniosek o bilet grupowy, Mistrzu załatwia lokalny autokar dla ok 30 osób.
Jeśli na tydzień przed wyjazdem okaże się, że jedzie ponad 46 osób :shock: to wtedy załatwiamy autokar z Warszawy

Yeti wraz z Mateuszem i Zosią ogarniają plakaty - być może prześlą nam projekt do zatwierdzenia

Maćko przy współpracy z Yetim zajmuje się reklamą elektroniczną

W poniedziałek będziemy wiedzieć czy otrzymamy dofinansowanie o które wnioskowała Magda.

Pozdrawiam
Druhna
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

Mała zmiana: spotkanie osób układających harmonogram obędzie się dziś o 15:30. Miejsce bez zmian.
Zapraszam :)

B.
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

Bardzo dziękuję Magdzie Teperowskiej, Michałowi Łasicy, Maćkowi Wećkowi i Michałowi Plucie za wczorajsze spotkanie, na którym udało się stworzyć harmonogram.

Przypominam, że w najbliższą środę odbędzie się OBOWIĄZKOWE spotkanie Z Pawłem i Tomkiem w sprawie autokarówki. Będziemy na nim rozdzielać zadania, obiekty, trasę.
Paweł niedługo poda dokładną godzinę spotkania ( przed lub po wykładzie), śledźcie więc uważnie forum. Jeśli kogoś nie może być na spotkaniu, a chce jechać na autkarówkę, niech da mi znać, albo napisze to na forum.

Dobrze byłoby mieć na spotkaniu plakaty do rozdania, aby porozwieszać je przed Wielkanocą. Yeti, myślisz że dacie radę?

Pozdrawiam i do środy
Druhna
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: YETI »

Basia Skompska pisze:
Dobrze byłoby mieć na spotkaniu plakaty do rozdania, aby porozwieszać je przed Wielkanocą. Yeti, myślisz że dacie radę?
Tak, my Yeti damy radę :-P
Plakat będzie wstawiony na forum jutro, w celu zasięgnięcia opinii. Do druku powinien pójść we wtorek, jak dobrze pójdzie, z drukarni będziemy go mieli na środę.
"Introduce a little anarchy, you upset the established order, and everything becomes chaos. I am an agent of chaos. And you know the thing about chaos, Harvey? It’s fair."
Joker
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

YETI pisze:Tak, my Yeti damy radę
Dziękujemy Wam Przyjacielu ;-)
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: YETI »

Kto może i chce - niechaj się w kwestii plakatu wypowiada ;-) .
Jak zapewne zauważyliście, nie ma logo "Annapurny". Właściciel, jak to on ma w zwyczaju, postanowił w ostatniej chwili, że tak właściwie loga to on nie chce na naszych plakatach. Ale spokojnie - ze sponsoringu nie wycofał się :-)
Załączniki
Plakat jpg.jpg
"Introduce a little anarchy, you upset the established order, and everything becomes chaos. I am an agent of chaos. And you know the thing about chaos, Harvey? It’s fair."
Joker
Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 350
Rejestracja: 2007-03-30, 14:45

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Wojtek »

Też bym nie chciał swojego logo na "Pogórzu Dynoskim" ;-). Poprawcie to, na litość boską. I radziłbym "cerkwi" zamiast "cerkwii" :twisted: .

W.
Marcin
Posty: 184
Rejestracja: 2007-04-01, 23:32

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Marcin »

Podałbym rok wyjazdu, dokładniejszy namiar na miejsce spotkania oraz adres strony internetowej z informacjami.
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: YETI »

Dziękuję za wszelkie uwagi, obiecuję poprawić rażące błędy :oops:
"Introduce a little anarchy, you upset the established order, and everything becomes chaos. I am an agent of chaos. And you know the thing about chaos, Harvey? It’s fair."
Joker
Michal Pluta
Posty: 698
Rejestracja: 2008-11-14, 15:04

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Michal Pluta »

Niestety, cena mało realna - ale to jeszcze do ustalenia z Magdą.
Pogórze Dynowsko-Strzyżowskie kiepsko wygląda, lepiej byłoby wymyślić nazwę np: "Śladami budownictwa sakralnego".
Zamek jest tylko jeden, podobnie spacer, a plakat sugeruje kilka.
W tle zamiast zamku wrzuciłbym drewnianą świątynie - ich będzie najwięcej.
Nie wspomniano nic o obiektach UNESCO, a to przyciąga.
Atrakcje to same ogólniki, a trzeba konkretów - nikt nie pojedzie w ciemno. Umieściłbym kilka największych, np: kościół w Haczowie (UNESCO), królewskie miasto Biecz, zamek w Odrzykoniu itd.
Logo SKG powinno być wyżej, kiepsko wygląda na dole.
Rok temu Mateusz zaprojektował specjalne logo Autokarówki, można by zmienić datę i je wykorzystać.
Znacznik na mapce dałbym kolorowy i troszkę większy, obecny mało widoczny.
Wydaje mi się że powinno być: "stary budynek BUW".
Mam ogólne wrażenie że jest zbyt szary.
Magdalena
Posty: 35
Rejestracja: 2008-11-08, 14:34

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Magdalena »

Hm, chyba żadnej cerkwi w końcu w programie nie ma?

Poza tym sporo osób może nie wiedzieć gdzie to tajemnicze pogórze jest... Może bardziej coś w stylu "Między Rzeszowem a Bieczem: [bardziej szczegółowy tytuł, np. zabytki pogórza Strzyżowskiego]"?

No i też jestem za tym, żeby wspomnieć o obiektach UNESCO i średniowiecznych starówkach :)
Michal Pluta
Posty: 698
Rejestracja: 2008-11-14, 15:04

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Michal Pluta »

Wystarczy że obszar będzie zaznaczony na mapce - która jest dobrym pomysłem, tylko musi być bardziej widoczna.
Cerkwi rzeczywiście nie ma, same kościoły.
"Tak to się robi w Szczecinie"
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

hej

Zgadzam się ze wszystkimi uwagami Michała i Magdy.
W sumie powinniśmy już w zeszłą sobotę udostępnić Yetiemu harmonogram, żeby wiedział co ma reklamować:) Yeti, za chwilę dostaniesz harmonogram. Nawet jeśli Paweł z Tomkiem będą mieli do niegouwagi, to generalnie całościowo przebieg autokarówki się nie zmieni.

Rzeczywiście plakat chyba jest zbyt jasny i szary. Może ktoś z Was ma zdjęcie swojego autorstwa z Biecza, Haczowa, Krosna, Odrzykonia albo Bliznego, które mógłby udostępnić ?

Magda wymyśliła bardzo dobry tytuł (między Rzeszowem a Bieczem: zabytki Pogórza Strzyżowskiego) !! Lepiej brzmi i od razu wiadomo o który region chodzi. Ja bym wykorzystała to hasło.

Cena w dużej mierze zależy od tego czy dostaniemy dofinansowanie. Ma to się okazać dzisiaj..

Zastanawiam się ile osób (oprócz Mateusza) powinno być na spotkaniu organizacyjnym dla osób zainteresowanych wyjazdem. Zostały ustalone dwie daty - rozumiem, że przez Mateusza. 31.03 jest spotkanie wielkanocne SKG i nie wiem czy chcemy tego dnia robić zebranie informacyjne.
Ale decyzję pozostawiam szefowi spotkania Mateuszowi Cz. :)

Yeti, myślę, że lepiej jeszcze trochę dopracować plakat, nawet jeśli ma nie powstać do środy.
Jeśli będziesz potrzebował jakiejś dodatkowej pomocy to mów śmiało!

Pozdrawiam Basia
ODPOWIEDZ