Autokarówka - wątek organizacyjny
Autokarówka - wątek organizacyjny
Witojcie,
nadchodzi wielkimi kroki termin wyjazdu autokarowego, gratka dla miłośników suchych butów i ciepłych noclegów. W trakcie tego wyjazdu zobaczymy że tak też można, ale zobaczymy też mnóstwo innych rzeczy.
W tym wątku zapraszam do dyskusji nad kwestiami organizacyjnymi. Ustalenia wiążące są na stronie autokarówki w dziale harmonogram kursu: http://www.skg.uw.edu.pl/harmonogram-zaj/577
W najbliższą środę po wykładzie, tj.24.02 obowiązkowe spotkanie organizacyjne połączone z krótkim instruktarzem o specyfice wyjazdu.
nadchodzi wielkimi kroki termin wyjazdu autokarowego, gratka dla miłośników suchych butów i ciepłych noclegów. W trakcie tego wyjazdu zobaczymy że tak też można, ale zobaczymy też mnóstwo innych rzeczy.
W tym wątku zapraszam do dyskusji nad kwestiami organizacyjnymi. Ustalenia wiążące są na stronie autokarówki w dziale harmonogram kursu: http://www.skg.uw.edu.pl/harmonogram-zaj/577
W najbliższą środę po wykładzie, tj.24.02 obowiązkowe spotkanie organizacyjne połączone z krótkim instruktarzem o specyfice wyjazdu.
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
To ja od razu zapytam - czy można zaliczać przejście wiosenne bez zaliczania autokarówki? Przyznam otwarcie, że termin autokarówki nie należy do moich wymarzonych (jest kilka dni przed ślubem mojego brata, którego jestem drużbą) i wolałbym ją robić w przyszłym roku, ale jeśli bez autokarówki nie puścicie mnie na wiosenne, to trudno - jakoś przeboleję.
"W takim razie proszę mi oddać moją należność."
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 2008-11-11, 04:19
- Kontakt:
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Mam to samo pytanie, bo 10 kwietnia mam ślub siostry i raczej nie urwę się z niego
pozdrawiam,
Sebastian
pozdrawiam,
Sebastian
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Sebastian, urwij się. Nie bądź mięczakiem .
A bardziej serio - radzę się zwrócić oficjalnie do KS SKG. Tam zapadają takie decyzje, nie na forum.
W.
A bardziej serio - radzę się zwrócić oficjalnie do KS SKG. Tam zapadają takie decyzje, nie na forum.
W.
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Panie i Panowie! resume środowego spotkania oraz kilka przydatnych toolów jest na stronie autokarówki, w dziale "harmonogram kursu", zapraszam: http://www.skg.uw.edu.pl/harmonogram-zaj/577
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Wczoraj minął termin nadsyłania propozycji tras. Rozumiem więc że na autokarówkę wybiera się tylko 14 osób?
W środę po wykładzie dyskutujemy nad ostatecznym harmonogramem. Dyskutują oczywiście osoby które plan przesłały, pozostałe osoby mogą mieć ciężko z zaliczeniem autokarówki, jeśli jej nie przygotowują. Ostateczny deadline dla spóźnialskich z naprawdę dobrym powodem opóźnienia to upływ dzisiejszego dnia.
W środę po wykładzie dyskutujemy nad ostatecznym harmonogramem. Dyskutują oczywiście osoby które plan przesłały, pozostałe osoby mogą mieć ciężko z zaliczeniem autokarówki, jeśli jej nie przygotowują. Ostateczny deadline dla spóźnialskich z naprawdę dobrym powodem opóźnienia to upływ dzisiejszego dnia.
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Nielicznym już osobom które nie przysłały propozycji harmonogramu autokarówki uczciwie przypominam że autokarówkę zalicza się przez obecność i zaangażowanie. Ostateczny deadline na propozycje to niedziela północ, decyduje czas dostarczenia wiadomości do naszych skrzynek pocztowych.
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Jeśli chodzi o dofinansowanie, to wniosek musimy złożyć do poniedziałku.
Możemy dofinansować osoby tylko z UW.
Żeby wniosek przeszedł należałoby po naszym wyjeździe zrobić jakąś publikację (to chyba nie jest duży problem?).
Basiu, możesz zdecydować czy w związku z tym chcemy pisać ten wniosek. Moim zdaniem tak (wiele kosztów możemy obciążyć studentów UW, np. plakaty, ksero, itp. i przez to inni też będą mieli taniej; zresztą im więcej osób tym taniej).
Jestem w trakcie dowiadywania się, o ile możemy prosić. Ja bym chyba prosiła o ok. 3000zł (ale się na razie jeszcze na tym nie znam za bardzo, nie wiem czy to dużo czy mało).
Jeśli chcemy pisać wniosek to znaczy, że do poniedziałku chcemy mieć jak najwięcej szczegółów wyjazdu (mogą się zmienić, ale trzeba je napisać i im szczegółowiej, tym lepiej nasz wniosek będzie wyglądał i większa szansa, że będzie rozpatrzony).
Dlatego jest prośba, żeby osoby,które są odpowiedzialne za poszczególne fragmenty napisały, co ile kosztuje (najlepiej z konkretami, gdzie śpimy jaki przewoźnik - to może się zmienić), czyli transport, jedzenie, nocleg, jak będzie wyglądała reklama (jakieś plakaty? ile? gdzie? na jakich stronach internetowych, napisać, że będzie folder). Najlepiej byłoby dać trasę, policzyć ile będzie kosztowało zwiedzanie konkretnych zabytków i kto ma jakie tematy. Ale nie wiem czy się wyrobimy (a może warto się pospieszyć?).
W skrócie: każdy ma napisać, co zrobi (im szczegółowiej, tym lepiej).
Co do kosztów - nie zaokrąglajcie, lepiej wygląda niezaokrąglona kwota (że ktoś coś wyliczył).
Jeśli macie pomysły na partnerów, sponsorów, itp. - napiszcie, nawet jeśli to drobiazg. Np. zamiast płacić za wydruk śpiewników, jakaś firma wam wydrukowała - można napisać.
Zakładamy, że jedzie dużo osób, znaczy maksymalnie, ile chcemy, czyli jakiś duży autokar. Robimy tak, bo jeśli dostaniemy dofinansowanie, to większa szansa, że dużo osób pojedzie oraz im więcej osób wpiszemy, tym lepiej wygląda nasz wniosek.
Magda i tak będzie miała mnóstwo roboty z zebraniem tego, przystosowaniem do formy wniosku, uzupełnieniem braków, napisaniem o korzyściach itd., dlatego lepiej by było gdybyście to napisali. Nawet jeśli nie macie czasu i zrobicie jakąś część byle jak (np. oszacujecie jakiś koszt z głowy).
Możemy dofinansować osoby tylko z UW.
Żeby wniosek przeszedł należałoby po naszym wyjeździe zrobić jakąś publikację (to chyba nie jest duży problem?).
Basiu, możesz zdecydować czy w związku z tym chcemy pisać ten wniosek. Moim zdaniem tak (wiele kosztów możemy obciążyć studentów UW, np. plakaty, ksero, itp. i przez to inni też będą mieli taniej; zresztą im więcej osób tym taniej).
Jestem w trakcie dowiadywania się, o ile możemy prosić. Ja bym chyba prosiła o ok. 3000zł (ale się na razie jeszcze na tym nie znam za bardzo, nie wiem czy to dużo czy mało).
Jeśli chcemy pisać wniosek to znaczy, że do poniedziałku chcemy mieć jak najwięcej szczegółów wyjazdu (mogą się zmienić, ale trzeba je napisać i im szczegółowiej, tym lepiej nasz wniosek będzie wyglądał i większa szansa, że będzie rozpatrzony).
Dlatego jest prośba, żeby osoby,które są odpowiedzialne za poszczególne fragmenty napisały, co ile kosztuje (najlepiej z konkretami, gdzie śpimy jaki przewoźnik - to może się zmienić), czyli transport, jedzenie, nocleg, jak będzie wyglądała reklama (jakieś plakaty? ile? gdzie? na jakich stronach internetowych, napisać, że będzie folder). Najlepiej byłoby dać trasę, policzyć ile będzie kosztowało zwiedzanie konkretnych zabytków i kto ma jakie tematy. Ale nie wiem czy się wyrobimy (a może warto się pospieszyć?).
W skrócie: każdy ma napisać, co zrobi (im szczegółowiej, tym lepiej).
Co do kosztów - nie zaokrąglajcie, lepiej wygląda niezaokrąglona kwota (że ktoś coś wyliczył).
Jeśli macie pomysły na partnerów, sponsorów, itp. - napiszcie, nawet jeśli to drobiazg. Np. zamiast płacić za wydruk śpiewników, jakaś firma wam wydrukowała - można napisać.
Zakładamy, że jedzie dużo osób, znaczy maksymalnie, ile chcemy, czyli jakiś duży autokar. Robimy tak, bo jeśli dostaniemy dofinansowanie, to większa szansa, że dużo osób pojedzie oraz im więcej osób wpiszemy, tym lepiej wygląda nasz wniosek.
Magda i tak będzie miała mnóstwo roboty z zebraniem tego, przystosowaniem do formy wniosku, uzupełnieniem braków, napisaniem o korzyściach itd., dlatego lepiej by było gdybyście to napisali. Nawet jeśli nie macie czasu i zrobicie jakąś część byle jak (np. oszacujecie jakiś koszt z głowy).
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Dostałam odpowiedź: "Sądzę, że spokojnie możecie wnioskować o dofinansowanie dla studenta UW w wysokości 48,57 zł (czterdzieści osiem złotych pięćdziesiąt siedem groszy)".
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Jeżeli nie spłyną żadne konkrety decyzyjno - organizacyjne do południa w tę niedzielę, 14.03, to będzie biednie. Tutaj można zobaczyć przykład podobno dobrze napisanego wniosku o dofinansowanie maratonu filmowego (będzie brał udział w najbliższym konkursie, więc jeszcze nie wiem na ile rzeczywiście jest fajny) - nie jest to pełny wniosek, a jedynie kluczowe rubryki z tego wniosku
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
hej hej:)
Kierownik z tej strony
Magda, Grażyna, super, że zajęłyście się tym wnioskiem!!
Oczywiście, że go złóżmy!!! Czasu jest rzeczywiście niewiele, ale myślę, że jesteśmy w stanie coś sklecić, szczególnie, że jutro jest szkolenie medyczne i możemy omówić przy okazji kilka spraw.
Nie powstała jeszcze ostateczna trasa przejazdu, ale wiemy mniej więcej jakie miejscowości będą na trasie i co będziemy robić w czasie autokarówki
Do niedzieli mogę przesłać zarys harmonogramu, kilka słów o tym jaki jest cel podróży, atrakcje, itp. Fajnie byłoby aby osoby odpowiedzialne za nocleg, transport i jedzenie przesłały kosztorys do Magdy lub do mnie, nawet jeśli nie będzie dobrze dopracowany
Zamieszczam listę z podziałem obowiązków, którą stworzyliśmy w środę:
zespół do spraw żywienia zbiorowego - Grażyna (szef zespołu) + Ola Krawczyk
zespół do spraw transportu - Mikołaj ( autokar- zarówno ten do jazdy po obszarze autokarówki jak i ewentualny do wynajęcia na cały weekend- z Warszawy)
- Chrobotek ( PKP)
zespół do spraw bezpieczeństwa: Gosia W.
zespół do spraw marketingowych: Yeti
zespół do spraw noclegowych: Monika i Asia L.
Skarbnik: Magdalena T.
Zespół do spraw pieśni i tańca: Gosia S
Organizacja spotkania z klientami: Mateusz
Pozdrawiam całą załogę autokarówkową i zapraszam do pracy !
Druhna
Kierownik z tej strony
Magda, Grażyna, super, że zajęłyście się tym wnioskiem!!
Oczywiście, że go złóżmy!!! Czasu jest rzeczywiście niewiele, ale myślę, że jesteśmy w stanie coś sklecić, szczególnie, że jutro jest szkolenie medyczne i możemy omówić przy okazji kilka spraw.
Nie powstała jeszcze ostateczna trasa przejazdu, ale wiemy mniej więcej jakie miejscowości będą na trasie i co będziemy robić w czasie autokarówki
Do niedzieli mogę przesłać zarys harmonogramu, kilka słów o tym jaki jest cel podróży, atrakcje, itp. Fajnie byłoby aby osoby odpowiedzialne za nocleg, transport i jedzenie przesłały kosztorys do Magdy lub do mnie, nawet jeśli nie będzie dobrze dopracowany
Zamieszczam listę z podziałem obowiązków, którą stworzyliśmy w środę:
zespół do spraw żywienia zbiorowego - Grażyna (szef zespołu) + Ola Krawczyk
zespół do spraw transportu - Mikołaj ( autokar- zarówno ten do jazdy po obszarze autokarówki jak i ewentualny do wynajęcia na cały weekend- z Warszawy)
- Chrobotek ( PKP)
zespół do spraw bezpieczeństwa: Gosia W.
zespół do spraw marketingowych: Yeti
zespół do spraw noclegowych: Monika i Asia L.
Skarbnik: Magdalena T.
Zespół do spraw pieśni i tańca: Gosia S
Organizacja spotkania z klientami: Mateusz
Pozdrawiam całą załogę autokarówkową i zapraszam do pracy !
Druhna
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Kochana Grupo
Chciałabym aby jak najszybciej wyklarowała nam się liczba osób z kursu, które jadą na autokarówkę. Z jednej strony łatwiej nam będzie rozdzielić między siebie obiekty po których będziemy oprowadzać i opowiadać, a z drugiej pozwoli nam to lepiej oszacować liczbę uczestników wyjazdu, potrzebną do załatwienia takich rzeczy jak autokar, nocleg itp.
Proszę więc, aby wszyscy wybierający się na Autokarówkę potwierdzili mi do najbliższej środy swój udział, wysyłając maila tudzież smsa. Jeśli wiecie, że ktoś z Waszej rodziny lub znajomych także jest zainteresowany wyjazdem, to również mnie o tym poinformujcie.
Pozdrawiam
Druhna
Chciałabym aby jak najszybciej wyklarowała nam się liczba osób z kursu, które jadą na autokarówkę. Z jednej strony łatwiej nam będzie rozdzielić między siebie obiekty po których będziemy oprowadzać i opowiadać, a z drugiej pozwoli nam to lepiej oszacować liczbę uczestników wyjazdu, potrzebną do załatwienia takich rzeczy jak autokar, nocleg itp.
Proszę więc, aby wszyscy wybierający się na Autokarówkę potwierdzili mi do najbliższej środy swój udział, wysyłając maila tudzież smsa. Jeśli wiecie, że ktoś z Waszej rodziny lub znajomych także jest zainteresowany wyjazdem, to również mnie o tym poinformujcie.
Pozdrawiam
Druhna
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Ludzie, ogarnijcie się i pomóżcie, jeżeli chcecie, żeby było taniej i więcej osób pojechało.
Potrzebuję
Potrzebuję
- kosztów marketingu + jaka organizacja ewentualnie sponsoruje plakaty
- kosztu wynajmu autokaru na weekend dla 40 osób (nie napiszę wniosku na 20 osób, bo się tylko ośmieszę) - to jest jeden z głównych kosztów
- kosztu ubezpiecznia
- czy ktoś wie, że za wstęp gdzieśtam trzeba płacić (i ile)?
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Magda, a nie chcemy napisać na trochę więcej niż 40? Ja bym pisała na tyle, jaki jest nasz limit (a jaki jest?). Jak tyle nie pojedzie to się nic nie stanie. A jak przypadkiem pojedzie więcej niż 40, to będzie mniejsze dofinansowanie na osobę.
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
3,5 zł za km będzie ok za autokar
ubezpieczenie 4-6 zł za osobę....
ubezpieczenie 4-6 zł za osobę....
Choroba morska- mnie to nie rusza.