Autokarówka - wątek organizacyjny

Prawdopodobnie nie ma tematu, którego nie da się tutaj poruszyć.
Magdalena
Posty: 35
Rejestracja: 2008-11-08, 14:34

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Magdalena »

Załączam moje wypociny. Trochę mi to czasu zajęło, bo musiałam wymyślić sporo rzeczy :(
Załączniki
wniosek_autokarowka.pdf
Wniosek o dofinansowanie
(78.65 KiB) Pobrany 196 razy
Awatar użytkownika
KrzysM
Posty: 119
Rejestracja: 2008-11-13, 22:13

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: KrzysM »

Przy kwocie za autokar 3,50 zł/km koszt przejazdu w obie strony wynosi odpowiednio:
dla 25 osób - 84 zł
30 osób - 70 zł
35 osób - 60 zł
40 osób - 52,50 zł
45 osób - 47 zł
koszt przejazdu normalnego pociągiem to 116 zł. Bilet podróżnika 90zł. Ja osobiście skłonny jestem zapłacić więcej i mieć komfort nie spieszenia się na ostatni możliwy pociąg, i to przy założeniu, że będzie nas 25 szt. W biegłym roku przy ponad dwukrotnie mniej licznym kursie do wyjazdu zapisanych było 18 osób. Moim zdaniem podstawową opcją wyjazdową powinien być autokar, a pociąg jako wyjście rezerwowe. Dodam jeszcze, że z powodu kolejowych koneksji dla mnie przejazd pociągiem jest nieporównanie tańszy.
Paveł
Posty: 847
Rejestracja: 2007-03-28, 22:24

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Paveł »

Polecam trochę więcej rzetelności: nie jesteśmy na targu a naszym celem nie jest opchnąć swój pomysł za wszelką cenę tylko wypracować wspólnie najfajniejszy plan.

polecam sprawdzenie:
- o której jest ostatni pociąg i czy trzeba się na niego rzeczywiście aż tak spieszyć
- dokładniejsze rozeznanie się w ofertach PKP - moim zdaniem można jechać za dobrych parę złotych mniej.
- i na koniec to co w mailu - w przypadku klęski obfitości załatwienie autokaru zajmuje dwa dni. W drugą stronę to nie działa tak dobrze, jak wiemy z ubiegłorocznych doświadczeń. A ja w tym roku akurat bardzo chcę jechać na autokarówkę.

Podaj proszę przy założeniu 3,50zł za km ile potrzeba osób by jechać w tej samej cenie co w dostępnych ofertach PKP IC.
meg
Posty: 101
Rejestracja: 2009-01-23, 22:18

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: meg »

->Bilet podróżnika 65zł w II klasie, ale i tak nam nie odpowiada bo ważny jest do poniedziałku do godziny 6:00. Nasz pociąg planowo jest o 8:05 warszawa centralna
->grupówka - 58 zł w dwie strony.

I chyba własnie grupówka to najlepsza opcja dla nas chyba, że jest jeszcze jakaś tańsza opcja, której nie jestem świadoma. Zgłaszać jak ktoś zna jakąś tańszą opcje pkp

Pociąg wyjezdza z rzeszowa o 23:43 a w warszawie centralnej jest o 8:05. Problemem co dla niektórych raczej bardziej może być godzina przyjazdu do warszawy jeśli np ktoś pracuje.
gosia staroń
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

Magdo!!
Ten wniosek to kawał dobrej roboty! Wielkie dzięki!! Szacun dla Ciebie :!:

Decyzję w sprawie transportu musimy podjąć po najbliższym środowym wykładzie, bo z jednej strony będzie trzeba załatwić ewentualny bilet grupowy, a z drugiej, informacja o sposobie podróży powinna się znaleźć na plakatach, które niedługo trzeba będzie zaprojektować i wydrukować. Dlatego Mistrzu Mikołaju i Karolu Be przygotujcie konkretne, sprawdzone informacje na temat kosztów podróży a) pociągiem i autokarem b) tylko autokarem. Z założeniem że jedzie nas a) 20 osób b)40 osób. Zrobimy analizę porównawczą i podejmiemy wspólnie decyzję.

Mam nadzieję, że do tego czasu zostanie już wyznaczona trasa i będziemy mogli podzielić się obiektami na trasie, potwierdzić możliwość noclegu w Dukli itd.

Pozdrawiam
i do środy!
Dh B
czarna87
Posty: 39
Rejestracja: 2009-10-20, 19:01

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: czarna87 »

Witajcie! :-)

Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale caly zeszly tydzień byłam w rozjazdach. Też się wybieram i chętnie przygarnę funkcję w którejś z sekcji. Może w marketingu przydałaby się pomoc? ;-) W tą środę już będę na spotkaniu. Mój współlokator chętnie się wybierze i zgarnąłby też jakiś naszych wspólnych znajomych pewnie.. ale narazie wygląda na to, że jeszcze nie wiadomo czy chcemy jechać w 20 czy 40 osób, tak :?:

Do zobaczenia!

Zoś
"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
J. Dean
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: YETI »

Mamy wsparcie od Annapurny :-D

Postaram się im przesłać plakat w czwartek ( w środę postaramy się może wypracować jakiś wspólny szkic, hm ?) i prawdopodobnie plakaty (w liczbie 50) będą do odbioru w poniedziałek. Za free, w zamian za logo wydawnictwa.
"Introduce a little anarchy, you upset the established order, and everything becomes chaos. I am an agent of chaos. And you know the thing about chaos, Harvey? It’s fair."
Joker
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

Brawo Yeti :cheers: widzę, że Twoje kontakty, znajomości i oczywiście urok osobisty są nie do przecenienia ;)

Zosiu, każdy Twój współlokator jest mile widziany na Autokarówce, więc zabieraj ich tylu, ilu masz:) i chcesz :) Wydaje mi się, że pojedzie nas raczej więcej niż mniej i tak czy siak będzie potrzeba wynajęcia autokaru dla 40 osób.
Samych kursantów zakwalifikowanych do wyjazdu jest 28. Wiem, że na pewno nie jedzie tylko Wojciech. Cały czas czekam na Wasze zgłoszenia (udział potwierdziło mi na razie 12 osób)

Jutro po wykładzie omówimy też sprawę plakatów. Yeti, super byłoby gdyby udało Ci się do jutra przemyśleć ten szkic, tzn przynajmniej jakie informacje chcemy zawrzeć na plakatach. Żebyśmy mieli do czego się odnieść. A potem ( może z pomocą Zosi?) już na własną odpowiedzialność zajęlibyście się szatą graficzną :)

pozdrawiam Całą Ekipę !!
do jutra!
Awatar użytkownika
vielka_stopa
Posty: 6
Rejestracja: 2009-11-26, 01:22

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: vielka_stopa »

W sprawie NOCLEGU:

Znalezione przez Asię schronisko PTSM w Dukli okazało się świetnym miejscem, dostosowanym do naszych potrzeb :)
Mamy do dyspozycji kuchnię, ba - nawet lodówkę ! :)
Jest też miejsce grillowo - ogniskowe.
Schronisko dysponuje też 45 miejscami noclegowymi.
Ceny rozkładają się następująco: 16 zł - 14 zł - 10 zł dla studentów i 18 zł - 16 zł - 14 zł odpowiednio dla nie-studentów (w zależności od wielkości pokoju) - ceny bez pościeli.

Myślę, że po najbliższym środowym spotkaniu, gdy tylko wyklaruje się dokładny plan autokarówki, będziemy mogły już rezerwować miejsca.
Nie ma problemu z liczbą osób (można dokonać rezerwacji na 45 os., po czym tydzień przed wyjazdem zredukować tą liczbę np. do 30).

Pozdrawiam serdecznie,

Monika :P
Mateusz_Człap
Posty: 32
Rejestracja: 2008-11-01, 11:50

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Mateusz_Człap »

Ja mam zeszłoroczną wersję plakatu, którą przygotowywałem z Sylwią.
Można zernkać i zobaczyć jak to zrobiliśmy, jak ktoś chce to mogę podesłać na maila.

M.ateusz
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: YETI »

Mateusz_Człap pisze:Ja mam zeszłoroczną wersję plakatu, którą przygotowywałem z Sylwią.
Można zernkać i zobaczyć jak to zrobiliśmy, jak ktoś chce to mogę podesłać na maila.

M.ateusz

Mateuszu, przesyłaj . Z chęcią zapoznam się z Waszymi dokonaniami :-)
mail zesene@wp.pl

A zmieniając temat - tekst piosenki z manewrów poproszę 8-)
Awatar użytkownika
Basia Skompska
Posty: 138
Rejestracja: 2009-10-02, 23:10

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Basia Skompska »

Nie no słuchajcie, naprawdę fajnie być kierownikiem takiej prężnej ekipy.

Asiu, Moniko - super, że ogarnęłyście ten nocleg - będzie można zorganizować wypasioną ogniskowo-grillową zabawę w sobotni wieczór 8-)
Mateusz, Yeti - jutro pogadamy o plakatach, jeśli możecie to weźcie te szkice i projekty z zeszłych lat.

A oto kilka najnowszych doniesień z frontu autokarówkowego:

:arrow: Paweł przesłał mi ostateczną trasę. Na samym dole tego posta jest link. Balonikami zaznaczone są miejsca które obowiązakowo musimy odwiedzić

:arrow: za tydzień w środę jest oficjalne spotkanie z Pawłem i Tomkiem, na którym będziemy dzielić trasę między siebie. Do tego czasu musimy stworzyć harmonogram - co zwiedzamy którego dnia, w jakiej kolejności, gdzie jemy, śpimy, czy drogi którymi chcemy jechać są przejezdne, czy obiekty które chcemy zwiedzać są otwarte itd.
Harmonogram ten musimy przesłać do poniedziałku (22.03). Wydaje mi się, że najłatwiej będzie wybrać zespół, który zajmie się jego ułożeniem, bo nie ma sensu siedzieć nad nim w 20 osób, z których każda będzie miała swoją wizję. Przemyślcie do jutra czy chcielibyście włączyć się w pracę tego zespołu. Sama chętnie pomogę, jeśli chętnych nie będzie zbyt wielu.

:arrow: z racji tego, że musimy się podzielić zadaniami związanymi z harmonogramem, omówić sprawę plakatów i transportu, a także uzupełnić listę uczestników autokarówki, proponuję spotkać się na chwilę jutro po wykładzie- tzn te osoby, które mogą.

:arrow: zapowiada się świetny wyjazd!!

o oto link do trasy :shock:

http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s ... 9&t=h&z=10

Pozdrawiam!!! :alien:
Druhna B
Maćko Wećko
Posty: 237
Rejestracja: 2008-10-16, 10:01

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: Maćko Wećko »

Ja się zgłaszam na ochotnika do sfinalizowania prac nad harmonogramem. Poza tym chętnie przygarnę wszystkie elementy techniczno-informatyczno-redakcyjne (śpiewnik autokarówki, folder informacyjny, reklama na stronie SKG, etc.).
meg
Posty: 101
Rejestracja: 2009-01-23, 22:18

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: meg »

ej śpiewnik jest mój i go nie oddam ;P Przyjme jednak każde wsparcie w jego realizacji :)

Zatem zgłaszać propozycje piosenek bez których nie będziecie mogli się obejść na autokarówce na malgorzata.staron()gmail.com
gosia staroń
Awatar użytkownika
YETI
Posty: 215
Rejestracja: 2007-04-02, 08:27
Lokalizacja: Kielce-Warszawa-Lublin
Kontakt:

Re: Autokarówka - wątek organizacyjny

Post autor: YETI »

Maćko Wećko pisze:Ja się zgłaszam na ochotnika do sfinalizowania prac nad harmonogramem. Poza tym chętnie przygarnę wszystkie elementy techniczno-informatyczno-redakcyjne (śpiewnik autokarówki, folder informacyjny, reklama na stronie SKG, etc.).

Niniejszym werbuję Cię Macieju do swej drużyny i odpowiedzialnym czynię za reklamę elektroniczną (forum, strona, facebook ,i co tam wymyślisz), zamieszczenie w sieci info na temat autokarówki :-)
"Introduce a little anarchy, you upset the established order, and everything becomes chaos. I am an agent of chaos. And you know the thing about chaos, Harvey? It’s fair."
Joker
ODPOWIEDZ