Autokarówka - wątek organizacyjny
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Zaliczka co najmniej 90zł, najchętniej 100zł. Co sądzicie? Wyliczenia w spreadsheecie na google docs.
Jeśli wiecie jeszcze o jakiś kosztach to dopisujcie do dokumentu. Mi na razie więcej do głowy nie przychodzi.
Nie bardzo mogę być jutro na spotkaniu. O 18 mam spotkanie z dziekanem... Może ktoś się zgłosi do zebrania zaliczek i przeleje mi na konto? Nr konta zaraz podam na docsie. W ogóle to najlepiej od razu przelewać mi na konto tytułem "autokarówka imię nazwisko".
Jeśli wiecie jeszcze o jakiś kosztach to dopisujcie do dokumentu. Mi na razie więcej do głowy nie przychodzi.
Nie bardzo mogę być jutro na spotkaniu. O 18 mam spotkanie z dziekanem... Może ktoś się zgłosi do zebrania zaliczek i przeleje mi na konto? Nr konta zaraz podam na docsie. W ogóle to najlepiej od razu przelewać mi na konto tytułem "autokarówka imię nazwisko".
-
- Posty: 698
- Rejestracja: 2008-11-14, 15:04
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Jeśli się zastanawiamy lepiej więcej. Poza tym przy 90zł byłby problem z wydawaniem reszty. Z zebraniem zaliczek nie będzie problemu, Adam się wszystkim zajmie.
Zmieniłem kwotę w poprzednim poście.
Zmieniłem kwotę w poprzednim poście.
"Tak to się robi w Szczecinie"
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Kochani !!:)
Bardzo się cieszę, że wszyscy tak sprawnie i terminowo wykonują powierzone zadania !!
Naprawdę miło pracuje się z takim zespołem!
Otrzymałam od Pawła wytyczne dotyczące podziału referatów i odcinków trasy autokarówkowej między nas-kursantów. Myślę, że najłatwiej będzie nam to rozdzielić między siebie na spotkaniu "w realu" a nie drogą mailowo-spreadsheetową.
Proponuję zatem spotkać się jutro ( w środę), pól godziny przed jajeczkiem (czyli o godzinie 17:30) koło siedziby SKG i rozdzielić referaty i trasę. Jeśli ktoś nie może być o tej godzinie, referat zostanie mu przydzielony odgórnie.
Ja w okolicach siedziby będę już od 17:00, aby rozwiewać wszelkie Nasze wątpliwości, pytania, skargi, wnioski, zażalenia dotyczące autokarówki. Więc jeśli macie takowe, zapraszam wcześniej. Zapisy do referatów będą jednak dopiero od 17:30.
Abyście mogli sobie przemyśleć jaki temat chcecie omawiać, podaję niżej listę referatów i odcinki trasy do podziału. Od razu mówię, że nie będę przyjmować przed spotkaniem "rezerwacji", zaklepywać tematów itd.
1. TRASA
Do każdego odcinka trasy potrzebne będą dwie osoby: jedna - odpowiedzialna za nawigację autokaru i druga, która będzie opowiadać o mijanych miejscach.
Odcinki do rozdziału:
Rzeszów-Blizne
Blizne-Haczów
Haczów- Odrzykoń
Odrzykoń-Krosno
Krosno- Bóbrka
Bóbrka-Dukla
Dukla-Trzcinica
Trzcinica-Biecz
Biecz- Binarowa
Binarowa-Frysztak
Frysztak-Strzyżów
Strzyżów-Rzeszów
2.MIEJSCA DO OPROWADZENIA ( obok liczba osób do danego miejsca)
Rzeszów - 3
Blizne - 2
Haczów - 2
Odrzykoń - rezerwat - 1
Odrzykoń - zamek - 1
Krosno - 3
Bóbrka - 1
Dukla - 2
Trzcinica - 2
Biecz - 4
Binarowa - 2
Frysztak - 1
Strzyżów - 1
3. REFERATY
1. osadnictwo najdawniejsze
2. zasiedlanie I (średniowiecze - rody, kościół, królewszczyzna; prawa osadnicze, Kazimierz wlk)
3. zasiedlanie II (czasy nowożytne - osadnictwo wołoskie, kolonizacja józefińska)
4. rozwój gospodarczy regionu w XIX w - druga wojna światowa.
5. kwestie narodowościowe (w tym Żydzi)
6. grupy etniczne
7. miasta regionu
8. przemysł naftowy
9. operacja dukielska
10. geologia
11. święci regionu
12. sławni ludzie związani z regionem
13. II wojna światowa (poza operacją)
14. linie kolejowe w regionie
15. Konfederacja Barska
16. zagospodarowanie turystyczne ( szlaki, schroniska, obiekty co gdzie jak )
17. ochrona przyrody i przyroda
18. operacja Wisła
19. I wojna światowa
20. cmentarze
21. architektura drewniana sakralna
22. architektura murowana sakralna
23. czasy po II wojnie? huty szkła, zelmer, rozwój miast po wojnie ?
24. legendy Beskidu Niskiego
Uff, to chyba tyle!
Pozdrawiam!!
Druhna B.
Bardzo się cieszę, że wszyscy tak sprawnie i terminowo wykonują powierzone zadania !!
Naprawdę miło pracuje się z takim zespołem!
Otrzymałam od Pawła wytyczne dotyczące podziału referatów i odcinków trasy autokarówkowej między nas-kursantów. Myślę, że najłatwiej będzie nam to rozdzielić między siebie na spotkaniu "w realu" a nie drogą mailowo-spreadsheetową.
Proponuję zatem spotkać się jutro ( w środę), pól godziny przed jajeczkiem (czyli o godzinie 17:30) koło siedziby SKG i rozdzielić referaty i trasę. Jeśli ktoś nie może być o tej godzinie, referat zostanie mu przydzielony odgórnie.
Ja w okolicach siedziby będę już od 17:00, aby rozwiewać wszelkie Nasze wątpliwości, pytania, skargi, wnioski, zażalenia dotyczące autokarówki. Więc jeśli macie takowe, zapraszam wcześniej. Zapisy do referatów będą jednak dopiero od 17:30.
Abyście mogli sobie przemyśleć jaki temat chcecie omawiać, podaję niżej listę referatów i odcinki trasy do podziału. Od razu mówię, że nie będę przyjmować przed spotkaniem "rezerwacji", zaklepywać tematów itd.
1. TRASA
Do każdego odcinka trasy potrzebne będą dwie osoby: jedna - odpowiedzialna za nawigację autokaru i druga, która będzie opowiadać o mijanych miejscach.
Odcinki do rozdziału:
Rzeszów-Blizne
Blizne-Haczów
Haczów- Odrzykoń
Odrzykoń-Krosno
Krosno- Bóbrka
Bóbrka-Dukla
Dukla-Trzcinica
Trzcinica-Biecz
Biecz- Binarowa
Binarowa-Frysztak
Frysztak-Strzyżów
Strzyżów-Rzeszów
2.MIEJSCA DO OPROWADZENIA ( obok liczba osób do danego miejsca)
Rzeszów - 3
Blizne - 2
Haczów - 2
Odrzykoń - rezerwat - 1
Odrzykoń - zamek - 1
Krosno - 3
Bóbrka - 1
Dukla - 2
Trzcinica - 2
Biecz - 4
Binarowa - 2
Frysztak - 1
Strzyżów - 1
3. REFERATY
1. osadnictwo najdawniejsze
2. zasiedlanie I (średniowiecze - rody, kościół, królewszczyzna; prawa osadnicze, Kazimierz wlk)
3. zasiedlanie II (czasy nowożytne - osadnictwo wołoskie, kolonizacja józefińska)
4. rozwój gospodarczy regionu w XIX w - druga wojna światowa.
5. kwestie narodowościowe (w tym Żydzi)
6. grupy etniczne
7. miasta regionu
8. przemysł naftowy
9. operacja dukielska
10. geologia
11. święci regionu
12. sławni ludzie związani z regionem
13. II wojna światowa (poza operacją)
14. linie kolejowe w regionie
15. Konfederacja Barska
16. zagospodarowanie turystyczne ( szlaki, schroniska, obiekty co gdzie jak )
17. ochrona przyrody i przyroda
18. operacja Wisła
19. I wojna światowa
20. cmentarze
21. architektura drewniana sakralna
22. architektura murowana sakralna
23. czasy po II wojnie? huty szkła, zelmer, rozwój miast po wojnie ?
24. legendy Beskidu Niskiego
Uff, to chyba tyle!
Pozdrawiam!!
Druhna B.
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Z racji tego, że Druhna nie do końca opanowała jeszcze umiejętność czytania ze zrozumieniem, dopiero teraz Starszyzna Autokarówkowa uświadomiła jej jeden fakt: sami rozdzielamy między siebie tylko referaty, natomiast odcinki tras i obiekty do zwiedzania po drodze, są przydzielone nam według kolejności alfabetycznej...
Wynika z tego, że z naszych dzisiejszych ustaleń aktualny jest tylko przydział referatów, natomiast resztę przydzielę sama, na podstawie alfabetycznej listy uczestników.
Nie wiem ile osób śledzi dokument utworzony w Google Docs, dlatego zamieszczę obowiązujące listy uczestników z przydziałowymi referatami i odcinkami trasy zarówno tam jak i tu.
Rzeszów-Blizne - Michał B, Karol B
Blizne-Haczów - Paweł B, Marcin B
Haczów- Odrzykoń - Mikołaj B, Grażyna Ch.
Odrzykoń-Krosno - Adam C, Mateusz Cz.
Krosno- Bóbrka - Ola K, Gosia K
Bóbrka-Dukla - Asia L, Michał Ł
Dukla-Trzcinica - Krzysztof M, Marcin M
Trzcinica-Biecz - Marta M, Monika M
Biecz- Binarowa - Michał P, Basia S.
Binarowa-Frysztak - Gosia S, Zosia Sz
Frysztak-Strzyżów - Magda T, Maciek W
Strzyżów-Rzeszów - Gosia W
2.MIEJSCA DO OPROWADZENIA ( obok liczba osób do danego miejsca)
( Karol, jako honorowy obywatel Rzeszowa
nie może oprowadzać po Rzeszowie, więc przemieszczam go do następnej miejscowości)
Rzeszów - Michał B, Paweł B, Marcin B
Blizne - Karol, Mikołaj
Haczów - Grażyna, Adam
Odrzykoń - rezerwat Mateusz
Odrzykoń - zamek Ola
Krosno - Gosia K, Asia, Michał Ł
Bóbrka - Krzysztof M
Dukla - Marcin MM, Marta MM
Trzcinica - Monika, Michał P
Biecz - Gosia S, Basia, Zosia,
Binarowa - Magda
Frysztak - Maciek
Strzyżów - Gosia W
3. REFERATY - wynik naszych dzisiejszych ustaleń
1. osadnictwo najdawniejsze Paweł B
2. zasiedlanie I (średniowiecze - rody, kościół, królewszczyzna; prawa osadnicze, Kazimierz wlk)- Michał P
3. zasiedlanie II (czasy nowożytne - osadnictwo wołoskie, kolonizacja józefińska)-
4. rozwój gospodarczy regionu w XIX w - druga wojna światowa.
5. kwestie narodowościowe (w tym Żydzi)- Monika
6. grupy etniczne - Adam
7. miasta regionu
8. przemysł naftowy - Gosia S
9. operacja dukielska - Grażyna
10. geologia - Gosia K
11. święci regionu - Magda
12. sławni ludzie związani z regionem - Mikołaj
13. II wojna światowa (poza operacją) - Asia
14. linie kolejowe w regionie - Karol
15. Konfederacja Barska - Marcin B
16. zagospodarowanie turystyczne ( szlaki, schroniska, obiekty co gdzie jak )- Zosia
17. ochrona przyrody i przyroda - Gosia W
18. operacja Wisła - Mateusz
19. I wojna światowa - Krzysztof M
20. cmentarze - Maciek W
21. architektura drewniana sakralna - Basia
22. architektura murowana sakralna
23. czasy po II wojnie? huty szkła, zelmer, rozwój miast po wojnie - Michał Ł
24. legendy Beskidu Niskiego - Ola
Przepraszam za całe zamieszanie z rozdzielaniem odcinków tras.
Dziękuję za liczne stawienie się dzisiaj przed spotkaniem wielkanocnym.
Osoby, które nie mają jeszcze przydzielonego referatu mogą do piątku przesłać mi swoje preferencje. Potem będę je przydzielać samodzielnie
Zatem Michale B, Marcinie MM, Marto MM, - czekam na Wasze zgłoszenia!
Pozdrawiam !!
Druhna B

Wynika z tego, że z naszych dzisiejszych ustaleń aktualny jest tylko przydział referatów, natomiast resztę przydzielę sama, na podstawie alfabetycznej listy uczestników.
Nie wiem ile osób śledzi dokument utworzony w Google Docs, dlatego zamieszczę obowiązujące listy uczestników z przydziałowymi referatami i odcinkami trasy zarówno tam jak i tu.
Rzeszów-Blizne - Michał B, Karol B
Blizne-Haczów - Paweł B, Marcin B
Haczów- Odrzykoń - Mikołaj B, Grażyna Ch.
Odrzykoń-Krosno - Adam C, Mateusz Cz.
Krosno- Bóbrka - Ola K, Gosia K
Bóbrka-Dukla - Asia L, Michał Ł
Dukla-Trzcinica - Krzysztof M, Marcin M
Trzcinica-Biecz - Marta M, Monika M
Biecz- Binarowa - Michał P, Basia S.
Binarowa-Frysztak - Gosia S, Zosia Sz
Frysztak-Strzyżów - Magda T, Maciek W
Strzyżów-Rzeszów - Gosia W
2.MIEJSCA DO OPROWADZENIA ( obok liczba osób do danego miejsca)
( Karol, jako honorowy obywatel Rzeszowa

Rzeszów - Michał B, Paweł B, Marcin B
Blizne - Karol, Mikołaj
Haczów - Grażyna, Adam
Odrzykoń - rezerwat Mateusz
Odrzykoń - zamek Ola
Krosno - Gosia K, Asia, Michał Ł
Bóbrka - Krzysztof M
Dukla - Marcin MM, Marta MM
Trzcinica - Monika, Michał P
Biecz - Gosia S, Basia, Zosia,
Binarowa - Magda
Frysztak - Maciek
Strzyżów - Gosia W
3. REFERATY - wynik naszych dzisiejszych ustaleń
1. osadnictwo najdawniejsze Paweł B
2. zasiedlanie I (średniowiecze - rody, kościół, królewszczyzna; prawa osadnicze, Kazimierz wlk)- Michał P
3. zasiedlanie II (czasy nowożytne - osadnictwo wołoskie, kolonizacja józefińska)-
4. rozwój gospodarczy regionu w XIX w - druga wojna światowa.
5. kwestie narodowościowe (w tym Żydzi)- Monika
6. grupy etniczne - Adam
7. miasta regionu
8. przemysł naftowy - Gosia S
9. operacja dukielska - Grażyna
10. geologia - Gosia K
11. święci regionu - Magda
12. sławni ludzie związani z regionem - Mikołaj
13. II wojna światowa (poza operacją) - Asia
14. linie kolejowe w regionie - Karol
15. Konfederacja Barska - Marcin B
16. zagospodarowanie turystyczne ( szlaki, schroniska, obiekty co gdzie jak )- Zosia
17. ochrona przyrody i przyroda - Gosia W
18. operacja Wisła - Mateusz
19. I wojna światowa - Krzysztof M
20. cmentarze - Maciek W
21. architektura drewniana sakralna - Basia
22. architektura murowana sakralna
23. czasy po II wojnie? huty szkła, zelmer, rozwój miast po wojnie - Michał Ł
24. legendy Beskidu Niskiego - Ola
Przepraszam za całe zamieszanie z rozdzielaniem odcinków tras.
Dziękuję za liczne stawienie się dzisiaj przed spotkaniem wielkanocnym.
Osoby, które nie mają jeszcze przydzielonego referatu mogą do piątku przesłać mi swoje preferencje. Potem będę je przydzielać samodzielnie

Zatem Michale B, Marcinie MM, Marto MM, - czekam na Wasze zgłoszenia!

Pozdrawiam !!
Druhna B
Ostatnio zmieniony 2010-04-04, 20:09 przez Basia Skompska, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Upominam się o zaliczki. Numer konta w arkuszu na google docs. Oświadczam, że nie zamierzam zakładać za cokolwiek ze swoich pieniędzy 

-
- Posty: 237
- Rejestracja: 2008-10-16, 10:01
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
A ja proszę o nadesłanie mi swojej części układanki do folderu autokarówkowego do wtorku, 23:59. Proszę też o zwięzłość, pół strony-strona A5 Verdaną 10 naprawdę wystarczy.
Elementy proszę słać na adres maciek.weksej
gmail.com z tytułem "Folder autokarówkowy". Proszę o formaty *.txt, *.odt, *.doc, *.pdf, *.ps; w szczególności nie mam czym otworzyć *.docx!.
PS. Śpiewnik autokarówkowy dostępny jest jako:
- edytowalny rtf, nie gwarantuję pełnej zgodności
- edytowalny odt, otwiera np. OpenOffice
- PDF z tym samym co wyżej
- PDF złożony i gotowy do druku
Elementy proszę słać na adres maciek.weksej

PS. Śpiewnik autokarówkowy dostępny jest jako:
- edytowalny rtf, nie gwarantuję pełnej zgodności
- edytowalny odt, otwiera np. OpenOffice
- PDF z tym samym co wyżej
- PDF złożony i gotowy do druku
Ostatnio zmieniony 2010-04-09, 16:58 przez Maćko Wećko, łącznie zmieniany 5 razy.
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Moi Drodzy Współautokarówkowicze
Mailowo staram się Was informować o nowinkach, ciekawostkach tudzież stanach alarmowych i naglących związanych z Autokarówką, jeśli jednak do kogoś maile nie dochodzą, niech da mi znać.
basia.skompska
gmail.com
Korzystając z okazji, że tu jestem, chcę od razu poinformować, że po najbliższym, środowym wykładzie odbędzie się "Zbiórka gotowości autokarówkowej", na której każdy z nas przedstawi co udało/czego nie udało mu się zrobić i co trzeba jeszcze zrobić w czwartek i ew.piątek, aby autokarówka wyszła tak jak sobie ją zaplanowaliśmy.
Spotkanie informacyjne dla osób spoza kursu odbędzie się w środę o 18:30 w budynku Starego BUW-u i poprowadzi je Mateusz Człap.
Przypominam o wpłatach zaliczek ( a najlepiej całej kwoty) przelewem bądź gotówką (jutro o 18:00 lub w środę po wykładzie)
Pozdrawiam!
Druhna
Mailowo staram się Was informować o nowinkach, ciekawostkach tudzież stanach alarmowych i naglących związanych z Autokarówką, jeśli jednak do kogoś maile nie dochodzą, niech da mi znać.
basia.skompska

Korzystając z okazji, że tu jestem, chcę od razu poinformować, że po najbliższym, środowym wykładzie odbędzie się "Zbiórka gotowości autokarówkowej", na której każdy z nas przedstawi co udało/czego nie udało mu się zrobić i co trzeba jeszcze zrobić w czwartek i ew.piątek, aby autokarówka wyszła tak jak sobie ją zaplanowaliśmy.
Spotkanie informacyjne dla osób spoza kursu odbędzie się w środę o 18:30 w budynku Starego BUW-u i poprowadzi je Mateusz Człap.
Przypominam o wpłatach zaliczek ( a najlepiej całej kwoty) przelewem bądź gotówką (jutro o 18:00 lub w środę po wykładzie)
Pozdrawiam!
Druhna
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Z racji tego, że nie ma jutro (dzisiaj:)) wykładu, zapraszam wszystkich na Zbiórkę Gotowości Autokarówkowej o godzinie 19:00.
Spotykamy się przy siedzibie SKG.
Spotkanie jest bardzo ważne. Trzeba omówić kilka spraw, zebrać wpłaty, rozdzielić zadania, które zostały po osobach, które jednak nie jadą.
Bardzo więc Was proszę o przybycie.
Pozdrawiam i do jutra!
Druhna
Spotykamy się przy siedzibie SKG.
Spotkanie jest bardzo ważne. Trzeba omówić kilka spraw, zebrać wpłaty, rozdzielić zadania, które zostały po osobach, które jednak nie jadą.
Bardzo więc Was proszę o przybycie.
Pozdrawiam i do jutra!
Druhna
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 2008-10-16, 10:01
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Jest środa, godzina 12, a ja dotychczas dostałem tylko 5 kawałków z folderu. Ostateczny deadline to dzisiaj, godzina 14. Proszę Was o pospieszenie się.
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Na dzisiejszym spotkaniu doliczyłam się 20 osób !!!
według mnie to dobry wynik, zabrakło tylko 3 osób w tym Michała B, któremu jednak trudno byłoby dotrzeć z Budapesztu 
Dziękuję więc za dyscyplinę i poważne potraktowanie sprawy.
Chciałabym przypomnieć najważniejsze ustalenia z dzisiejszego spotkania ( dla tych których nie było i dla tych którzy byli obecni tylko ciałem)
1. Z racji tego, że jedziemy 23-osobowym autokarem z przyczepą
, pakujemy się w jak najmniejsze plecaki, walizeczki tudzież tobołki
2.Każdy zabiera ze sobą 1,5 litrową wodę+ termos z herbatą. Dodatkowo będziemy wieźć zgrzewkę wody dla najbardziej odwodnionych uczestników wycieczki
3.Każdy samodzielnie dba o swój komfort jazdy (aviomarin,leki przeciwalergiczne itd) Gosia W. bierze apteczkę, w której będzie zapasowa porcja aviomarinu. Oczywiście nie ma co przesadzać z lekami, żeby nie zmuliło wszystkich od razu
Gosiu, zadbaj aby w apteczce był Gastrolit, Orsalit lub inny preparat nawadniający ( choć mam nadzieję, że nie będzie potrzebny)
4. Każdy sprawdza, czy na jego trasie nie ma przypadkiem ustalonego postoju na WC. Jeśli takowy jest, należy to WC wcześniej znaleźć ( i pobrać papier od kierownika
)
5.Grażyna oprócz jedzenia kupuje ośmiopak papieru toaletowego ( zgodnie z ustalonymi demokratycznie wytycznymi: może być szary )
6. W czasie jazdy autokarem osoby prowadzące wygłaszają swoje referaty oraz opowiadają o mijanych ciekawostkach, atrakcjach turystycznych. Można też przygotować quizy, zabawy i inne rozrywki.
7.Spotykamy się w piątek 9.04 o godzinie 20:20 na dworcu Warszawa Wschodnia
8. Ostatecznie zabieramy tylko jedną gitarę ze względu na ograniczoną pojemność przyczepy. Gitarę zabiera Yeti lub Maćko - ustalcie to chłopaki między sobą.
9. Dosyłamy Maćkowi do rana informacje o odwiedzanych obiektach, które mają się znaleźć w folderze.
10. Michał P zadeklarował się, że nabędzie drogą kupna mapę terenu autokarówki, z której będziemy mogli korzystać w czasie naszych prowadzeń.
11.Witamy Martę Coblto na pokładzie autokarówki!
Wydaje mi się, że zapowiada się świetna zabawa i jednocześnie bardzo kształcący wyjazd!!
Do zobaczenia w piątek!
Druhna


Dziękuję więc za dyscyplinę i poważne potraktowanie sprawy.
Chciałabym przypomnieć najważniejsze ustalenia z dzisiejszego spotkania ( dla tych których nie było i dla tych którzy byli obecni tylko ciałem)
1. Z racji tego, że jedziemy 23-osobowym autokarem z przyczepą

2.Każdy zabiera ze sobą 1,5 litrową wodę+ termos z herbatą. Dodatkowo będziemy wieźć zgrzewkę wody dla najbardziej odwodnionych uczestników wycieczki

3.Każdy samodzielnie dba o swój komfort jazdy (aviomarin,leki przeciwalergiczne itd) Gosia W. bierze apteczkę, w której będzie zapasowa porcja aviomarinu. Oczywiście nie ma co przesadzać z lekami, żeby nie zmuliło wszystkich od razu


4. Każdy sprawdza, czy na jego trasie nie ma przypadkiem ustalonego postoju na WC. Jeśli takowy jest, należy to WC wcześniej znaleźć ( i pobrać papier od kierownika

5.Grażyna oprócz jedzenia kupuje ośmiopak papieru toaletowego ( zgodnie z ustalonymi demokratycznie wytycznymi: może być szary )
6. W czasie jazdy autokarem osoby prowadzące wygłaszają swoje referaty oraz opowiadają o mijanych ciekawostkach, atrakcjach turystycznych. Można też przygotować quizy, zabawy i inne rozrywki.
7.Spotykamy się w piątek 9.04 o godzinie 20:20 na dworcu Warszawa Wschodnia
8. Ostatecznie zabieramy tylko jedną gitarę ze względu na ograniczoną pojemność przyczepy. Gitarę zabiera Yeti lub Maćko - ustalcie to chłopaki między sobą.
9. Dosyłamy Maćkowi do rana informacje o odwiedzanych obiektach, które mają się znaleźć w folderze.
10. Michał P zadeklarował się, że nabędzie drogą kupna mapę terenu autokarówki, z której będziemy mogli korzystać w czasie naszych prowadzeń.
11.Witamy Martę Coblto na pokładzie autokarówki!
Wydaje mi się, że zapowiada się świetna zabawa i jednocześnie bardzo kształcący wyjazd!!
Do zobaczenia w piątek!
Druhna
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Rozumiem, że będzie nas 24 sztuki w 23 miejscowym autokarze.
- Basia Skompska
- Posty: 138
- Rejestracja: 2009-10-02, 23:10
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Nie, będzie nas 23, w 23-osobowym autokarze.
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 2008-10-16, 10:01
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Nie dostałem następujących elementów folderu (w nawiasach kwadratowych podane osoby które wtedy mają prowadzenie):
- Haczów, kościół [Grażyna, Adam]
- Bóbrka, muzeum [Krzysiek Matysiak]
- Dukla, kościół św. Marii Magdaleny [Mikołaj]
- Strzyżów, schron kolejowy [Gosia W]
- Zabytki Rzeszowa [Michał B, Michał P, Marcin B, Asia L]
Za półtorej godziny folder idzie do druku. Jeśli nie dostanę informacji w przeciągu godziny, nie będzie ich w folderze.
Wersja alfa folderu
- Haczów, kościół [Grażyna, Adam]
- Bóbrka, muzeum [Krzysiek Matysiak]
- Dukla, kościół św. Marii Magdaleny [Mikołaj]
- Strzyżów, schron kolejowy [Gosia W]
- Zabytki Rzeszowa [Michał B, Michał P, Marcin B, Asia L]
Za półtorej godziny folder idzie do druku. Jeśli nie dostanę informacji w przeciągu godziny, nie będzie ich w folderze.
Wersja alfa folderu
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Żałując, że ze Wszystkim-Znanych-Powodów nie mogę być uczestnikiem i współorganizatorem Autkarówki, wszystkim uczestnikom pragnę życzyć pięknej pogody i mile spędzonego czasu, zaś Szanownym Kolegom Kursantom i Szanownym Koleżankom Kursantkom życzę prócz tego powodzenia, by Wam wszystko poszło jak w szwajcarskim zegarku.
Pozdrawiam
Wojtek Z.
Pozdrawiam
Wojtek Z.
"W takim razie proszę mi oddać moją należność."
Re: Autokarówka - wątek organizacyjny
Всем курсантам Удачи. Длинного и болтливого языка.
Trochę wielkanocne wyszły te życzenia
Kierownik Autokarówki XXVII Kursu












Trochę wielkanocne wyszły te życzenia
Kierownik Autokarówki XXVII Kursu
Mirek von Niemiroff vel Niemirek